mandag 12. mai 2014

Sniktitt og ulekkert blogginnlegg...!

Her i Salongen er vi underveis om dagen - og det i mer enn en forstand!
Baderomsprosessen går sin gang og slik så det ut i dag da jeg kom hjem fra jobb. Nymalte vegger og rykende ferskt nystøpt gulv. Jippi! :-)
 Mye har skjedd siden dette bildet med andre ord. Denne uken kommer fliser og varmekabler på plass, før resten av inventaret og toalett blir montert til uka. O´ himmelstund! 
Apropos toalett dere: denne plastkassa (på det som engentlig er gjesterommet!), har vært min trofaste følgesvenn på nattestid de siste ukene. De av dere som har vært 8 måneder gravide vet at det fort blir NOEN turer på ramma i løpet av natta. Nærmere definisjon på fleksibilitet og utholdenhet skal det godt la seg gjøre å komme, om jeg må få si det selv.

TO BE CONTINUED! 
(definitivt ikke snurredassen altså, men bloggoppdateringen, hehe! :-)

7 kommentarer:

  1. Kjenner denne prosessen, ja, er ikke helt ferdig med badet vårt enda (startet i januar). Målene de tok før arbeidet startet, passet jo ikke lenger når alt var gjort med veggene, så dusjdørene måtte spesialbestilles og vi venter fremdeles. Lykke til videre med arbeidet på badet!
    Den boksen du benytter deg av om natta er vel et langt skritt framover fra dobøtta eller potta, ihvertfall :) Godt de finnes!

    SvarSlett
  2. Shit, Beate! Det der er rett og slett imponerende av deg (og baderomsmesteren slik rommet materialiserer seg bokstavlig talt)! Her snakker vi absolutt toppskår på min gravidskala!!! Mari

    SvarSlett
  3. Oioi, her går det fremover! :D

    Spennende å se. Håper du snart får badet (og doen din!) tilbake, hihi. Det blir nok herlig med nytt bad.

    Klem fra Lite hi

    SvarSlett
  4. Kaotisk bad, men tenk så flott det blir! Imponerende å sette igang et så stort prosjekt når du er så langt på vei.

    SvarSlett
  5. Jasså ja, her går det fremover med både bad og graviditet ser jeg. Hadde ikke fått med meg det siste jeg da (jeg....uoppmerksom?? nei aldri ;P). Gratulerer i allefall!! :D Og gleder meg til å se badet. Kan jo ikke bli annet en super kult. Må jo også si at bidraget ditt til siste Nib utfordring var snasent. Er litt tom for kreativitet i det siste jeg da når det gjelder de utfordringene, men kommer vel sterkere tilbake.

    Her i gården er det mye som er snart i gang med å skje. Maling av terrassen som jeg snekra i fjor (som jeg starter med nå i helga), male garasjen, pusse opp soverom og ikke minst grundig vårrengjøring med masse som skal selges unna. Må prøve å samle inn noen penger til fremtidig kjøkken. Har som mål og kanskje starte med det til våren neste år, men håper at det skal gå enda litt fortere.

    Ønsker deg herlige varme dager. Klem Madelén

    SvarSlett
  6. Hei, takk for koselig kommentar i bloggen min! :) Marmorbrettet mitt er av merket Madam Stoltz og jeg kjøpte det fra nettbutikken Frydelig.no, men tror også det er flere som har de marmorbrettene nå :) Finnes i to størrelser, et avlangt og et kvadratisk - jeg måtte bare ha begge, hihi... Lykke til videre med oppussing og "ruging"! Klemmer

    SvarSlett
  7. The dead drop spike, a concealment device that has louis vuitton outlet been used since the late 1960s to hide fendi outlet money, maps, documents, microfilm and other items. The spike is waterproof replica handbags and can be shoved into the ground or placed in a shallow stream to be replica louis vuitton retrieved later.

    SvarSlett