lørdag 9. mai 2015

På soverommet

Verdens søteste lille teakhylle har flyttet inn på soverommet. Omsider! Hentet frem fra det endeløse lageret av bortglemte møbler på loft og i kjeller, stakkars.  
Minnet fra dens unnfangelse står dog fremdeles soleklart for meg… Kan formelig kjenne mitt noe strabasiøse byks da jeg overivrig skimtet den på toppen av en vaklete palle med nyankomne møbler hos "Skrot Tor". Jeg ble en teakhylle og et blåmerke rikere den dagen. 
Brudekjolen er dessuten alt for vakker til å stues bort i et skap. Synes igrunn den gjør seg godt som eksklusiv veggpynt også, eller hur?
Gamle vintagelamper går heller aldri av møten, spør du meg. Samlingen vi har på soverommet er kjøpt hos Jan Egil i "Brocante" i Stensgate i Oslo. En butikk som oser av sjarme, service og sjeldent godt utvalg. Virkelig vel verdt et besøk, for de av dere som er like lampefrelste som meg. 
Og til deg som leser dette - ha en hjertens god helg! Så hyggelig at du fremdeles titter innom salongen min. Her er tida knapp om dagen og oppdateringene ikke like hyppige som før. Skjønt, lysten er like stor og lista over potensielle prosjekter like lang - så jeg sier som jeg alltid bruker:
I´ LL BE BACK! :-)

1 kommentar:

  1. nydelige bilder, som alltid B
    her kunne jeg godt sovnet :)

    håper du har det bra
    klem fra Åpent^hus

    SvarSlett