torsdag 17. oktober 2013

G U B B A N ! Så har det skjedd...

... hjemmet til loppesalongen er avbildet i Norske Interiørbloggers første utgave av det personlige, originale og kreative e-magasinet NIB-HJEMME! 
For en ære! For en overveldende positiv respons! For en uventet forespørsel! (Husker ennå smaken av lakrisdropset som satt seg fullstendig i vrangstrupen den dagen mailen med forespørselen fra NIB-jentene dukket opp). HÆ? NIB? HJEMME? HOS MEEEEG, LIKSOM?!
Magasinet ble sluppet i går kveld og jeg har akkurat rukket å sette meg ned for å kose meg med alle de inspirerende reportasjene og tipsene som er å finne der inne. Gleder meg! Sleng deg på sofaen og join meg da vel! Linken til bladet og reportasjen i sin helhet er å finne HER!

GOD KVELD I SALONGEN - TIL DEG OGSÅ! 

7 kommentarer:

  1. Så utrulig flott,måtte bla i det idag og så flott et nettmagasin:)
    Stas å komme med der❤️
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Skjønner godt du fikk forespørsel, du har det jo så fint! Nyt dagen og god helg!
    Klem Vibeke

    SvarSlett
  3. Woop woop! Tillykke med publiseringen! :D

    SvarSlett
  4. Hei!
    Listen to this; Nå har jeg brukt ettermiddagen/kvelden til å lese gjennom HELE bloggen din. Makan, har aldri gjort det før! Jeg digger stilen din og ble virkelig inspirert til å blåse liv i jordfargede glassvaser og messing-lysestaker (skrekk og gru!) Ville uten tvil nominert deg til interiørblogg nr.1 i Norge, og jaggu har du ikke interessant lesning i tillegg! Nå starter arbeidet med å lure ned messing-lysestakene fra mørkeloftet etter at mannen endelig har fått kastet ut alt gullet, som han selv sier. Tusen takk for inspirasjonen! Keep up the good work :) -Ragni-

    SvarSlett
    Svar
    1. Riktig god lørdag formiddag, Ragni! Håper du leser dette svaret mitt! Tusen takk for en utrolig koselig tilbakemelding på bloggen min. Så glad jeg blir når noen tar seg tid til å skrive hilsener som dette. Gir meg masser av gnist og energi til å blogge videre! Ekstra glad blir jeg jo også når du i tillegg leser det jeg skriver, ikke bare ser på bildene, hehe! :-) Lykke til med messinglysestake-prosjektet. SOM jeg kjenner meg igjen i det å sende mannen på loftet for å hente ned alskens mulig dilldall jeg drar i hus til ulike tider. Riktig så god helg til deg. Gladhilsen fra Telemark! :-)

      Slett
  5. Jeg har lest svaret ditt, tusen takk for at du satte pris på innlegget! :) Jeg er herved din faste leser, og ønsker god helg videre!

    SvarSlett
  6. Halloooooooo!! Så utruli bra innlegg fra heimen din!!! Kjempeinspireranes til tusen, du e så flink!! Vel fortjent :-)
    Og takk førr koseli kommentar inne hos mæ, vi e i live etter messa- veeeeeeldig sliten, men akk så gla for all positiv respons! Veldig rart å stå der sånn rett opp og ned i 3 hele daga- litt sånn på utstilling liksom! Joda, mange fine skatta som rusla ut av rampekolonien og inn i nye fine hjem! Så nu må d produseres igjen. Vi har plana om en kundekveld etterhvert og da må man jo nødvendigvis ha nåkka splitter nytt å vise fram! jaja- FØRST må vi rydde i sjappa....den e LITT rotat kan man si kremt!! Håpa du har fine daga, og finn på mye kreativt! Vi sneiks! klæm fra ho tonemelone :-)

    SvarSlett