onsdag 31. oktober 2012

En peis til begjær...

På en vinterlig og kald kveld som denne, føler jeg for å reklamere litt for vidunderpeisen vi rakk å få på plass i vårt forrige hus før vi flyttet. En tysk Brunnerpeis med glass på tre kanter, men likevel enorm varmekapasitet. (Jeg burde vel la være å fortelle at det tok et hav av tid både å få den levert og installert, - men det var uten tvil verdt det!). Spennende og gøy med nytt husprosjekt, men hjelp som jeg savner peisen! 
Bilder hentet fra prospektet til det forrige huset vårt.

For de av dere som vurderer å sette inn lik peis, sjekk følgende nettside for mer informasjon:


3 kommentarer:

  1. Hei Beate!
    Så koselig at du la igjen litt spor hos meg, så fant jeg fram til deg. Jeg digger navnet på bloggen din. Fantastisk hjem over her. Var det der du bodde tidligere?

    Gleder meg til å følge deg videre.
    Ha en fin kveld, venn.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei ja, An-Magritt!
      Åh, så utrolig hyggelig med hilsen fra nettopp deg! Er storfan av din blogg og har vært det i lange tider. Du tar aldeles nydelige bilder, og i kombinasjon med varm og nær tekst fungerer det så godt synes jeg. Vet du, jeg ble litt ekstra glad når du sa du liker navnet på bloggen min - brukte så lang tid på å finne akkurat det navnet, og kjenner nå at jeg har landet på noe som er veldig "meg". Bildene på innlegget ovenfor er hentet fra huset jeg bodde i inntil nylig ja. Vi rakk akkurat å pusse opp omtrent alt (puh!), inntil et større (og ikke fult så oppusset) hus dukket opp... Mange og spennende prosjekter på gang altså! Riktig god torsdag til deg! Vi blogges!

      Slett
  2. veldig koselig stue! Jeg synes du tar veldig bra bilder og har mange bra innlegg allerede så hadde jeg vært deg så hadde jeg søkt meg som medlem av nib (norske interiørblogger). Jeg veit de krever 10 innlegg i bloggen før man kan søke medlemskap så go for it sier jeg bare! Selv så er jeg bare i startfasen og venter på et bedre kamera for å ta bedre bilder. Men dette er så bra at jeg synes du burde bare kjøre på og søke! Spennende ny blogg som jeg tror mange vil ha glede av! Forresten: jeg leiter etter et bra kamera:) Hva slags kamera har du? Er du fornøyd?

    SvarSlett