søndag 4. november 2012

Loppemarked




Denne helgen har det vært loppemarked i bygda. Vi snakker Loppemarked med stor L og HELE byen på beina før kl 10.00 - og la meg legge til, - det på en svært så regntung lørdagsmorgen. Underforstått: horder av folk, milevislange køer, skarpe albuer, brendte vafler og svettglade blikk fra lett nervøse arrangører. Akkurat sånn jeg liker det! Loppemarket gjør meg virkelig glad, i all sin trengsel og uoverskuelighet :-) Fangsten ble imidlertid nokså beskjeden denne gangen. Riktignok enda en lampeskjerm (jeg har et merkelig forelskelses-avhengighetsforhold til lampeskjermer...), et par retrogardiner som skal bli til diverse puter tenkte jeg, salt og pepperbøsse samt en nydelig liten dukkekopp i porselen. Gladsøndag herfra til deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar